Jak vám můžeme pomoci?
Vyslechneme si vás, nahlédneme do stávajících výkazů a provedeme analýzu, zda-li jsou vaše představy a potřeby skutečně v účetnictví čitelné a procesně nastavené.
Seznámíme vás s vašimi zákonnými povinnostmi, ale i možnostmi. Navrhneme a rovnou aplikujeme případná doporučení vyplývající z auditu. Poradíme, jak dotáhnout nedostatky, a to včetně personální a mzdové agendy plateb zdravotního / sociálního pojištění, a pomůžeme s jejich výpočtem. V požadované oblasti jsme připraveni vás proškolit.
Pohlídáme za vás termíny, upozornění na platby, zajištění platebních příkazů, nastavíme řízení správy pohledávek a závazků. Nastavíme účetní procesy a tok dokladů co nejvíce on-line to půjde, vždy však s citem pro konkrétní obor podnikání. Nastavíme přehledné vedení účetnictví či daňové evidence tak, aby bylo pro vás nástrojem, ne hrozbou.
- Budeme sledovat moment, kdy se stanete plátcem daně z přidané hodnoty. Tu budeme nadále zpracovávat, včetně kontrolního hlášení.
- V případě, že se budete chtít stát dobrovolným plátcem daně z přidané hodnoty, protože to bude pro vás výhodnější, zpracujeme podklady a vyřídíme vše potřebné s příslušným správcem daně.
- Budeme sledovat datovou schránku, včetně podání daňových přiznání. Zajistíme za vás elektronickou komunikaci s úřady.
- Zpracujeme účetní závěrky a podáme všechna potřebná daňová přiznání - přiznání k dani z příjmů, silniční dani, dani z nabytí nemovitosti i dani z nemovitosti.
- V případě auditu připravíme pro auditora podklady.